06 4141 723 info@dbcseinajoki.fi

Aktiviteettivaihtoehdot

SJK Jalkapallokoulu – Tutustutaan SJK:n ammattilaispelaajien johdolla jalkapallon perustaitoihin, kuten syöttämiseen ja syötön vastaanottoon, laukomiseen, pallon kuljettamiseen ja käsittelyyn. 

Kahvakuulatreeni – Kahvakuulalla tehtävä kokonaisvaltainen lihaskuntotreeni koko kropalle, joka pitää myös sykkeen mukavasti koholla.

Kehonpainotreeni – Monipuolinen sykettä ja lihaskuntoa kehittävä treeni, jossa vastuksena käytetään oman kehon painoa. Treenistä saat mukaasi vinkkejä myös omaan harjoitteluun sekä salilla että kotona. 

Pilates – Kehonhallintaa, jonka tavoitteena on kehittää voimaa, kestävyyttä ja ryhtiä vahvistamalla kehon keskialuetta ja syviä tukilihaksia. 

Liikkuvuus & kehonhuolto  – Kokonaisvaltainen aktiivinen liikkuvuustreeni ylläpitämään ja lisäämään kehon kokonaisvaltaista liikkuvuutta. 

Treeni sotilasesteradalla – Siirtyminen Joupiskan ulkoliikuntamaastoja hyväksikäyttäen Jouppilanvuoren päällä sijaitsevalle sotilasesteradalle, jossa haastetaan kehoa ja mieltä itsensä ja esteiden ylittämiseen. 

Kuntonyrkkeily – Mielekästä ja mukavaa ylävartalon liikkuvuutta lisäävää liikuntaa. Erilaisia lyöntitekniikoita ja –sarjoja opettelemalla saadaan pieni hiki virtamaan hauskalla tavalla. 

NLP-rentoutus – Rauhallista rentoutumista sekä keholle että mielelle. NLP-rentoutuksessa käytetään positiivista suggestiota omien voimavarojen tunnistamiseksi. 

Lavis -lavatanssikokeilu  – Hauska, helppo ja sopivasti hikeä aikaansaava liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten kukaan ei tallo toisen varpaille.  

Kuntosaliharjoitteluun tutustuminen – Ohjattu kuntosalitreeni WallSport –areenan kuntosalilla. Ohjaus voi pitää sisällään kuntosalilaitteisiin ja niillä treenaamiseen tutustumista, vapaiden painojen käyttöä tai vaikka kuntosalicircuit-treenin. 

Polkujuoksu – Luontoliikuntaa, jossa nimensä mukaisesti juostaan poluilla. Polkujuoksutreeni tapahtuu Joupiskan liikuntamaastoissa. Polkujuoksussa vauhti, rasitus ja maisemat vaihtelevat. 

Foamroller – Lihaksistoa ja lihaskalvoja huoltava, mutta sopivasti myös kiusaava palauttava treeni. Foamroller hieroo lihaksia ja edesauttaa liikunnasta palautumista. 

OmaPallo –turnaus – Leikkimielinen ja hauska ryhmähenkeä parantava turnaus, jossa lajina voi olla esimerkiksi: norsupallo, kuplafutis, ultimate tai kin-ball. 

YHTEISTYÖTAHOJEMME MAHDOLLISTAMAT AKTIVITEETTIKOKEILUT:

Frisbeegolf – Päivässä ryhmäänne Törnävän frisbeegolfkentällä ohjaavat lajin aktiiviharrastajat, joiden opastuksessa harjoitellaan heittotekniikoita ja voidaan myös kisataan leikkimielisesti.

Jousiammunta – Tekniikkaa ja tarkkuutta vaativa laji, joka kehittää mm. kehonhallintaa ja keskittymiskykyä. Sopii kaikille ikään ja fyysiseen kuntoon riippumatta. 

Jooga  – Joogassa korostuvat kehon ja mielen yhtenäisyys hengityksen kautta. Jooga on tietoista hengittämistä, liikettä, pysähtymistä, antamista ja vastaanottamista. 

FatBike -maastopyöräily – Fatbike on off-road polkupyörä, jossa on ylisuuret renkaat. Pyörän renkaat mahdollistavat ajamisen pehmeässä ja epävakaassa maastossa. FatBike-lenkit toteutetaan ryhmänne tason mukaisesti Joupiskan liikuntamaastoja hyväksikäyttäen. 

SUP-lautailu – SUP-laudalla melotaan seisaaltaan suurella surffilaudalla ja nähdään vesistö aivan uudenlaisesta näkökulmasta. Suppailu on oivallista kokovartalon liikuntaa, joka kehittää aerobista kuntoa, lihaskestävyyttä sekä tasapainoa. 

Kajakkimelonta – Opetellaan kajakkimelonnan perustekniikat, jonka jälkeen tehdään ohjattu kajakkiretki joko Kyrkösjärven tai Kyrönjoen maisemissa. 

Pumppusauvakävely – Normaalia sauvakävelyä kuormittavampi pumppusauvakävely perustuu ylös-alas pumppaaviin sauvoihin, jotka pakottavat kädet ja hartiat töihin kävelylenkin aikana.